tirsdag den 19. september 2017

Undervisningsgang. 6



                                                         DigiTek6  Tema e-læring








Ex på definition af læringsmiljø og design:
Behavioristisk   =  Instruktivisttisk
Kognitivt           = Konstruktivistisk




Det digitale i praktisk undervisningen = Et paradigme skrif


Definition af læringsmiljø og design







Øvelse 1:
Vores skole har nogle platforme som bruge til evaluering.   (LMS)
  •  Elevplan
  •  Fronter
  •  Feecbook
 Skole kører den model pædagogik/Teknologi.
For flere år siden investér skole en masse med appel tv , ipad osv.
Problemet er bare at der ikke er nogle af lærer der bruger det.  

Hvem beslutter hvad:
Det er her vi skal have ledelsen
Hvornår, hvorfor, hvorhen, osv. 





Øvelse 2:
               Her skal vi lave et e-lærings forløb, ud fra et forløb vi kender









              Her brugte vi Kolbs læring cirkel.
Øvelse 3.
              Her arbejde vi med
              https://metro-digitek.blogspot.dk/

              Invitation til Google Hangout

https://hangouts.google.com/call/ZutI3GkaCjZ-X9mJqZwfAAkI


Det er super sjovt, at vi er mange der kan tale sammen, på en gang og hvor vi kan lave video opkald , sammen og chatte, skrev sammen på skærmen. 













































Ingen kommentarer:

Send en kommentar